အလကားေနရင္း ငရဲမယူခ်င္ၾကပါနဲ႔
ကံဟုမူလ
၊ သမၺဳဒၶတို႔ ၊ ေဟာျပသည္မွာ ၊ အရင္းသာရွင့္၊ ဥစၥာေဘာက ၊ ဇီဝိတႏွင့္၊
သုခပြားရန္၊
ဉာဏ္ဝီရိယ၊ ပေယာဂတည့္ ၊ (လ) ကာလ ေဒသ ပုဂၢကို ႏိႈင္းဆအပ္တံု
ကံကုိယံု၍
၊ ဆူးပံုအတြင္း ၊ မဆင္းထိုက္စြာ ၊ က်ားရဲရာလည္း ၊ ၾကမၼာအေၾကာင္း
မရိုးေကာငး္တည့္ . .
မဃေဒဝလကၤာသစ္က်မ္း-မာန္လည္ဆရာေတာ္
ဆိုလိုတာက
အဲဒီလကၤာေလး အာဂံုေဆာင္ထားရံုေလာက္နဲ႔ စာေရးလို႔မရဘူးဗ်၊ ေနာက္ထပ္ အဖြင့္က်မ္းေတြကို
ရွာရပါေသးတယ္၊ ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့ ဒီလကၤာသစ္ကိုေရးခဲ့တဲ့ဆရာေတာ္က ပါဠိအာလုပ္ပုဒ္ေတြကို
ဒဲ့ပဲ ေရးျပထားတာပါ သူတို႔ေခတ္အခါကေတာ့ ပါ႒္ျမင္ရင္ ေနာက္ထပ္ အနက္စြဲေတြကိုပါ ဆင့္ကဲဖတ္ရႈ႕တက္ၾကတဲ့
ဓေလ့ေတြရွိခဲ့တာကိုး ခင္ဗ်ားတို႔ျမင္သာေအာင္ ဥပမာေျပာ ရရင္ ပါဠိေတာ္တစ္က်မ္းကိုဖတ္ၿပီဆိုရင္ ယင္းရဲ႕ ဆင့္ပြားအဖြင့္ပုဒ္ေတြျဖစ္တဲ့
အ႒ကထာက်မ္း၊ ယငး္ေနာက္ ဋီကာက်မ္း ေနာက္ အႏုဋီကာက်မ္းေတြကိုပါ ဆက္လက္ေလ့လာၾကည့္ရႈ႕ရပါေသးတယ္
သို႔မွသာ က်မ္းရင္းပါဠိေတာ္မွာ စာရႈ႕သူဘက္ကဉာဏ္ေသးႏုပ္လို႔ မျမင္ႏိုင္မသိႏိုင္တဲ့ အနက္ အဓိပၸါယ္မ်ားကို
ထိုထိုေသာက်မ္းတို႔က ဖြင့္ဆိုထားတာမို႔ပါ။
ဒါ့ေၾကာင့္
စာရႈ႕သူမ်ား စာေပခ်စ္သူမ်ားကို message ေပးခ်င္တာက ပါဌ္တစ္ခုကိုေတြ႕ရင္ ယင္းပါဌ္ကို
ေနာက္ထပ္ ဘယ္ေလာက္အထိ အဓိပၸါယ္နိႆယ ဖြင့္ဆိုႏိုင္သလဲ? ဆိုတာကို မ်က္ေျခမျပတ္ဖို႔ လိုပါတယ္။
ကံ ဆိုတာ နဲ႔ Action ဆိုတဲ့ အနက္ပုဒ္ေလာက္ကိုမယူဆပဲ ကာလေတြ ေဒသေတြ ပုဂၢေတြဆိုတဲ့ ဆိုင္ရာအဖြင့္ေတြကိုလဲ
တစ္ဆက္တည္းသိရွိရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ယခုစာေရးသူကိုယ္တိုင္ ကံအေၾကာင္းကို ငါးႏွစ္ေလာက္ၾကာေတာ့မွ
ပိုမိုနက္နဲေသာ နိႆယကိုသိျမင္ခဲ့ရပါတယ္။ဒါကလည္းပဲ မဟာဂႏၶာရံုဆရာေတာ္ အရွင္ဇနကာဘိဝံသေရးတဲ့
က်မ္းစာအုပ္ကိုဖတ္ရႈ႕ရင္းမွ သိျမင္ခဲ့ရတာပါ (က်မ္းနာမည္မမွတ္မိ)
သို႔ပါ၍
စာေရးျခင္းဟူေသာ ဓမၼေဒသ ဓမၼသာဝန ဓမၼသာကစၦ စေသာပုညကရိယာကုသိုလ္ကိုျပဳလုပ္ရာမွာ ယ င္းစာေရးသူသည္
မိမိေရးလိုေသာ ပါဌ္၏ အဓိပၸါယ္ကို စာရႈ႕သူမ်ား ပိုမိုနားလည္ေစရန္ တာဝန္အထူးလို အပ္ပါ
သည္။
အခု
ဒီေဆငာ္းပါးေလးေရးျဖစ္ရျခင္းမွာလည္း အခ်ိဳ႕ေသာသူတို႔ ပါဠိေတာ္ႏွင့္ဆက္ယွက္ေသာအသံုးအႏႈန္း
တို႔ကို ေရး သားတင္ျပၾကရာမွာ အဓိပၸါယ္လိုရင္း ထိနက္မႈလိုအပ္ေနသည္ကို ေတြ႕ျမင္ရ၍ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီအေၾကာင္းေတြကို လည္းပဲ စာေရးသူ အလ်ဥ္းသင့္တိုင္း သတိေပးျဖစ္ပါေသးတယ္။ ဟို ပရိနိဗၺာန သုတၱံထဲက
သူကရမဒၵဝ ျမင္တာ နဲ႔ပဲ ဝက္သားဟင္းလုိ႔ တုိက္ရိုက္ႀကီးဘာသာျပန္လို႔ မရသလိုေပါ့ဗ်ာ။
ဒါေၾကာင့္ဗ်ာ
အခုစာေရးသူကိုယ္တိုင္လည္းပါဠိစာေပကို နကဏ္းတစ္လံုးမွနားမလည္ပါဘူး သို႔ေသာ္လည္းပဲ အထက္က
ဖြင့္ဆိုေရးသားေတာ္မူခဲ့ၾကေသာ ရဟန္းပညာရွိ လူပညာရွိႀကိးမ်ားရဲ႕ အာေဘာဂမ်ားနဲ႔ယွဥ္ထိုးၿပီး
ခိုင္းႏိႈင္းခ်င့္ခ်ိန္ေရးရတာပါ။
နိဂံုးခ်ဳပ္အေနနဲ႔
ဆိုင္ရာအဖြင့္က်မ္းေတြကို မေလ့လာထားဘဲ ပါဠိမ်ားထည့္သြင္းေရးသားျခင္းဟာ ပိဋကတ္စာ ေပကို
ဖ်က္ဆီးရာေရာက္တာမို႔ ဗုဒၶသာသနာေတာ္ကိုကိုးစားေလ့လာၾကေသာ သူေတာ္ ေကာင္ မ်ားအတြက္ ဆို
လိုရင္းအနက္အဓိပၸါယ္မ်ားလြဲမွားသြားပါရင္ ကုသဓမၼာကေန အကုသလာဓမၼာ ျဖစ္တက္လို႔ အလကားေနရငး္
ငရဲမဆင္းျခင္ၾကပါနဲ႔။
ဒုိးႀကီး(18.1.2017-11း37Am
Comments