Tuesday 19 January 2016

The times is taking

ကၽြန္ေတာ္စကားလံုးေတြဟာ ခင္ဗ်ားတို႔အတြက္ တန္ဘိုးတစ္ခုျဖစ္ေစခ်င္
ပါတယ္။ ကိုယ္တိုင္လည္းတန္ဘိုးတစ္ခုရဲ႕သားေကာင္အျဖစ္သမိုင္းမွတ္
တိုင္စုိက္ခ်င္လို႔ပါ။
ပန္းခ်ီဆြဲတာထက္ ကၽြန္ေတာ္ စာပိုေရးျဖစ္သလိုဓာတ္ပံုလည္းပိုရိုက္ျဖစ္ပါ
တယ္။ အေၾကာင္းက message တစ္ခု ေပးခ်င္တာကို ပန္းခ်ီက အခ်ိန္
အၾကာႀကီးရင္းႏွီးရတယ္။ စာကေတာ့ အရမ္းျမန္တယ္ဗ်ာ။
အခုပဲၾကည့္ေလ .. အခ်ိန္ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သယ္ယူေနတယ္ဆိုတဲ့
The times is taking ဟာ ပန္းခ်ီအတြက္ အနညး္ဆံုး ႏွစ္ရက္အခ်ိန္ေပး
ရပါလိမ့္မယ္။ ဓတ္ပံုအတြက္ေတာ့ မီနစ္ပို္င္းေလးမွျပီးေျမာက္သြားတယ္
မဟုတ္လား။
ကဲ .. . ဒီေတာ့က ကၽြန္ေတာ္ရလိုက္တဲ့သံေဝဃကို ခ်ျပဖို႔အတြက္ စာ
နဲ႔အခုလိုအလ်င္အျမန္ပဲ ခင္ဗ်ားတို႔ရင္ဘတ္ထဲကို ထည့္ေပးလိုက္ႏို္င္ပါ
တယ္။
“The times is taking ”
“The times is taking ”
ေနသည္ ထြက္ျခင္းမွ ဝင္ျခင္းဆီသို႔ စကၠန္႔နဲ႔အမွ် ေျပးလႊားေနတယ္။
တစ္ေနဝင္ တစ္ေန႔ထြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အသက္ေတြဟာ အိုဘက္ျခမ္း
ဆီမွာေရာက္ႏွင့္ေနတယ္။ ေနဝင္ေနထြက္ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္
တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ဆိုတဲ့ ေန႔လသကၠရာဇ္ေတြျဖစ္ေနတယ္။
အခ်ိန္ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သယ္ေနတယ္ ၊ ဘယ္ဘက္ကိုသယ္တာလဲ?
ဆိုရင္ ေသသည့္၏ဘက္ကို။
ဒါကိုကၽြန္ေတာ္တို႔ သိေနရမွာ။ ဒါကိုသိရင္ကၽြန္ေတာ္တို႔ အမွားေတြမလြန္
က်ဴးမိေတာ့ပါဘူး။
အားလံုးဟာကိုယ္ယံုၾကည္ရာဘာသာတစ္ခုကေန ေသျခင္း၏သယ္ေဆာင္
ရာသို႔လို္က္ပါရသည္မို႔။ မိမိနဲ႔မိမိေလာကကို မညစ္ႏြမ္းဖို႔ မိမိမွာတာဝန္ရွိပါ
တယ္။
ဒါကိုသိလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ဓာတ္ပံုရိုက္ျပလိုက္တာပါ။ ခင္ဗ်ားသတိထားမိလား?
“The times is taking ”
စကၠန္႔တုိင္းစကၠန္႔တုိင္း အခ်ိန္ဟာ အိုျခင္းနာျခင္းေသျခင္းဆီသို႔သယ္ေန
တာ။ ခင္ဗ်ားတို႔က အခ်ိန္ရဲ႕သယ္ေနျခင္းကို ခံေနရသူပါ။
ဖန္ဆင္းရွင္ ဝါဒသမားပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊ ဗုဒၶဝါဒသမားပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊ အားလံုးဟာအ
ခ်ိန္ရဲ႕သယ္ေနျခင္းကို ခံေနရတယ္။
ဒါကို လမ္းညႊန္ျပသူကေတာ့ ဗုဒၶျမတ္စြာပါပဲ။
“ ဇာတိပိ ဒုေကၡာ”
မင္းတို႔ရဲ႕ ေမြးဖြားလာျခင္းဟာ ဒုကၡပဲ .. တဲ့။
“ မရဏံ ပိ ဒုကၡံ ”
မင္းတို႔ေတြေမြးဖြားျခင္းရဲ႕ရလဒ္ဟာ ေသဆံုးျခင္းဆိုတဲ့ ဒုကၡပဲ . . တဲ့။
ကဲ .. .
ဒီေန႔ နံက္ခင္းဟာ ကၽြန္ေတာ့အတြက္ေတာ “The times is taking ”
ဆိုတဲ့ အေတြးေလးဟာ တကယ့္တကယ့္ ဓမၼစစ္စစ္ေလးျဖစ္ေၾကာင္း
တင္ျပရင္း . .. ။
သေဗၺ သတၱာ မရဏႏၱိ
ဒိုးႀကီး (ဝိဘဇၨဝါဒီ)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...