Sunday 10 July 2016

မနက္ဖန္ဆိုတာ အားလံုးအတြက္ စိတ္မခ်ရဘူး

မနက္ဖန္ ကၽြန္ေတာ္ေသဆံုးသြားခဲ့ရင္ . .
ကၽြန္ေတာ္ဆြဲထားတဲ့ပန္းခ်ီေတြ
ရူးရူးမူးမူးရိုက္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ဓာတ္ပံုေတြ
စာအုပ္ထုတ္မယ္ရည္ရြယ္ထားတဲ့ ကဗ်ာစာမူေတြ ..
အခုကၽြန္ေတာ္သံုးေနတဲ့ facebook နဲ႔
ကၽြန္ေတာ္အျမဲတမ္းေရးျဖစ္တဲ့ Blog စာမ်က္ႏွာေတြဟာ
ပစ္စလက္ခက္ က်န္ရစ္ခဲ့ၾကမွာပဲ။
ေၾသာ္ . . . ဒါေတြကို
သိသိႀကီး မိုက္ကဏ္းေနၾကတဲ့ . . .
ရဟန္းယုတ္ေတြ . . . လူယုတ္ေတြ . .
ဘယ္ဘံုဘယ္လမ္း ျမန္းၾကေပရဦးေတာ့မည္ဆိုတာမသိ။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ဗ်ာ ..
ကၽြန္ေတာ္ေသဆံုးသြားၿပီဟု သတင္းၾကားခဲ့ရင္
ဒိုးႀကီးတစ္ေယာက္ အာဏာရွင္စနစ္ဆိုးျဖစ္တဲ့
စာအုပ္အစိမ္းႀကီးရဲ႕ ဒါဏ္ကေနလြတ္သြားၿပီ
ကၽြတ္သြားၿပီဟုသာ ဝမ္းသာေတာ္မူၾကပါကုန္ .. ။
ဓာတ္ပံု ။
https://www.posterlounge.co.uk/buddha-arrive-pr140632.html
စာကားလံုး။
Doe Gyi
ေလးစားစြာျဖင့္
ဒိုးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...