Wednesday 2 September 2015

နားမလည္မႈ သီအိုရီမ်ား .. .



ဒီအေၾကာင္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္ တိုက္ဆိုင္တိုင္း ေဆာင္းပါးအျဖစ္ေရးေလ့ရွိ
ပါတယ္။ျမန္မာျပည္မွာ ျမန္ေတြ စာမဖတ္ေတာ့ပါဘူးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ဒဲ့ေျပာရင္
ကၽြန္ေတာ္ကိုပဲ ရြာျပင္ထုတ္ၾကပါလိမ္မယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္လည္း ကၽြန္ေတာ္
တစ္ခါဘူးမွ ဒဲ့မေျပာခဲ့ပါဘူး။
ျမန္မာႏုိင္ငံဟာ ကၽြန္ေတာ့တစ္သက္ဘယ္ေတာ့မွ လြတ္လပ္ေရးမရႏုိင္ေသး
ဘူးလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္သံုးသပ္မိပါတယ္။ ႏုိင္ငံတကာရုပ္ရွင္ေတြကိုၾကည့္ရင္ လူ
ငယ္ေတြ လူႀကီးေတြစာဖတ္ၾကတယ္၊ဆိုင္ရာ ဗဟုသုတေတြကို ေလးေလး
နက္နက္ ေလ့လာမွတ္သားၾကပါတယ္။ ေနာက္ဆံုး ဇာတ္ရမ္းကားႀကီးပဲျဖစ္
ပါေစ ဥပမာ UNIVERSAL SOLDER ဇာတ္ကား ေနာက္။ DOCTOR
ZHIVAGO ဆိုရင္စစ္ကိုေၾကာေပးၿပီး တကယ့္အျဖစ္ အပ်က္ကဗ်ာသမားႀကီး
တစ္ေယာက္ရဲ႕ဘဝ စသည္ျဖင့္ ႏုိင္ငံတကာရုပ္ရွင္ေတြကို မွာကိုယ္က တ
ကယ့္ကို စာေပဗဟုသုတကိုျဖစ္ေစတယ္။ ျမန္မာျပည္က ရုပ္သံ ေတြဟာ
ကၽြန္ေတာ္အသက္ေလးဆယ္ေက်ာ္ပါၿပီ ဆယ္ကားျပည့္ေအာင္ကၽြန္ေတာ္
မၾကည့္ျဖစ္ခဲ့ဘူးပါဘူး။ အဲဒီေလာက္ကုိခ်ာတူးလံေနပါတယ္။ ဒါေတြဟာ
ႏုိင္ငံတစ္ႏိုင္ငံရဲ႕ အဆင့္အတန္းလူမ်ိဳၚေတြရဲ႕အရည္အေသြးကိုျပေန
တာပါပဲ။]
စာမဖတ္ၾကရတဲ့အေၾကာင္းအရင္းကလည္းပဲ . .  ပတ္ဝန္းက်င္မွာ စာဖတ္
ဖို႔ တြန္းအားေပးတဲ့ လိႈ႕ေဆာ္မူေတြက ေပါင္တို စက္ကပ္ကြဲ ဝတ္ဆင္မႈကို
ေလာက္ပဲ ရွိေနတာမို႔ပါ။
ေလးစားစြာျဖင့္ ဒုိးႀကီး
ရည္ညႊန္းပို႔ ပိုင္ရွင္  . . . Ko Lay အားေအာက္တြင္ လင့္ခ်ိပ္ထားပါသည္။
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1514290195528183&set=a.1412591402364730.1073741828.100008416514089&type=1

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...