Saturday 17 June 2017

ဓမၼပဒပါဠိေတာ္နိသယက်မ္းေလးက်မ္း


ဓမၼပဒမူရင္းပါဠိေတာ္ကိုဖတ္ရႈ႕၍ အားမရေသာ ဓမၼအလင္းလိုလားသူမ်ားသည္ ဓမၼပဒအ႒ကထာက်မ္းကို တစ္ဆင့္ ေလ့လာၾကပါတယ္။ ဆိုလိုတာက ဓမၼပဒပါဠိေတာ္ဟာ ဂၳါမ်ားကိုသီကံုးထားတာျဖစ္တာမို႔ ယင္းဂၳါ ပါဠိေတာ္မ်ားရဲ႕ အေၾကာင္းအရင္းအက်ယ္ကို မသိႏိုင္ၾကပါဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ ဗုဒၶဝါဒကို ထဲထဲဝင္ဝင္ေလ့လာ လုိက္စားၾကေသာ ရဟန္းရွင္လူတို႔နွင့္ တရားေဟာဓမၼကထိကဘုန္းႀကီးမ်ား စသည္တို႔သည္ ဓမၼပဒပါဠိေတာ္ ႏွင့္ယွဥ္တြဲ၍ ဓမၼပဒအ႒ကထာက်မ္းကို ဖတ္ရႈ႕ရပါ တယ္။ ဓမၼပဒအ႒ကထာပါဠိေတာ္မွာ ပါဠိဘာသာ သက္သက္ ေရးထားတာမို႔ ျမန္မာမႈနားလည္ရန္အတြက္လည္း ခဲယဥ္းသည္ျဖစ္၍ ဓမၼပဒအ႒ကထာပါဠိေတာ္နိ ႆယက်မ္းကို တြဲယွဥ္ၿပီးေလ့လာရပါတယ္။  ယင္းက်မ္းမွာ အတြဲ ေလးတြဲရွိပါတယ္။ စာေရးသူတြင္ ယင္းက်မ္းေလးတြဲ ပိုေနပါတယ္ ဓမၼပဒအ႒ကထာပါဠိေတာ္နိႆယကို ေလ့လာမွတ္သားလိုသူ ရဟန္းရွင္လူ တို႔ မည္သူမဆို အလွဴခံယူ လိုပါ ေအာက္ပါ ဖံုးနံပါတ္တြင္ စံုစမ္းႏိုင္ပါတယ္။
099 76827698
ဓမၼအလင္းကုသိုလ္

ဒိုးႀကီး(ဝိဘဇၨ)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...