Friday 4 November 2016

ေဒၚနယ္ထရမ့္ ႏိုင္မည္


ထင္ျမင္ယူဆခ်က္။
အဂၤလိပ္စာလည္းမတက္ပါ ကမၻာ့ႏိုင္ငံေရးအေၾကာငး္လည္းနားမလည္ပါ။ သို႔ေသာ္ အေမရိကန္ကို ေဒၚနယ္ထရမ့္ႏိုင္ေစခ်င္ပါသည္။ ေဒၚနယ္ထရမ့္ ႏိုင္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ သံုးသပ္မိပါတယ္။ အေမရီကန္ရဲ႕ ႏိုင္ငံေရးရာသီမွာ ေဒၚနယ္ထရမ့္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ ဖန္တီးထားတဲ့ ကစားကြက္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ျမင္ရတယ္။ Email ေပါက္ၾကားမႈဟာေဒၚနယ္ထရမ့္ႏိုင္မည့္ကစားကြက္ကို အေမရီကန္ႏိုင္ငံေရးရာသီသမားေတြက ဖန္တီးလိုက္ တာပါပဲ။ ေသခ်ာတယ္။ 2016 ဟာ ဟယ္လာရီကလင္တန္ရဲ႕ က်ရံႈးျခင္းခုႏွစ္ပါပဲ။
2012 တုန္းကလည္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ သမၼတမျဖစ္ႏိုင္ဘူးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳတင္ၿပီး သံုးသပ္ဖူးပါတယ္။ အဲလို ေဟာကိန္းကို ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ပုလင္းတူဗူးစို႔ ေတြ သိၾကပါတယ္။ စံဇာနည္ဗိုလ္ေဟာကိန္းကို ကၽြန္ေတာ္အဲဒီ ကတည္းက လြဲမည္ဆိုတာကိုသိပါတယ္။ အခုလည္း 2016 မွာ အေမရီကန္အတြက္ ေဒၚနယ္ထရမ့္သမၼတျဖစ္ မယ္လို႔ တစ္ခြန္းတည္းေသာစကားျဖင့္ ေဟာကိန္းထုတ္လိုက္ပါတယ္။

ဒိုးႀကီး(5.11.2016-1း18am)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...