Thursday 25 June 2015

right intention



ကၽြန္ေတာ္ ဟိုးတုန္းက ဂ်ာနယ္ေတြမွာ စာေရးတုန္းက
ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို သံုးေထာင္က်ပ္၊ ေဆာငး္ပါးတစ္ပုဒ္ကို
သံုးေထာင္က်ပ္ရပါတယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္အဲဒီ ပိုက္ဆံထက္ ကၽြန္ေတာ္ေဆာင္းပါးထဲမွာ
ျမဴးထူးေပွ်ာ္ပါးကစားခြင့္ရသြားတဲ့ စကားအသစ္အဆန္းေတြ
ကိုပဲ သာယာတပ္မက္ေနမိတက္ပါတယ္။

အဲဒီတုန္းက အယ္ဒီတာနဲ႔လက္ဖက္ရည္ေသာက္ရင္း
ထိုအယ္ဒီတာကပင္ အခုလိုေျပာပါတယ္  . .

'' ကိုဒိုးႀကီး  . . ''
'' ခင္ဗ်ားေရးလုိက္တဲ့ စကားလံုး color ေတြက''
'' တကယ့္ကို ေတာက္တယ္ဗ်ား ''
'' ဒီေတာ့ . .  (  . . .  ဆရာေတာ္လိုေရးပါလား) တဲ့။

ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေျဖလိုက္တဲ့စကားကို အယ္ဒီတာမ်က္လံုးျပဴး
သြားတယ္ဗ်ာ။ အယ္ဒီတာတင္မကပါဘးူ အခုစာရႈ႕သူမိတ္
ေဆြပင္ စိတ္မရဲစရာပင္ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္  . .။

ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေျပာလိုက္ေသာ စကားသည္ကား  . ..

''ဒီမယ္ . . .ဆရာ ''
'' ျဖစ္ႏုိင္မယ္ဆိုရင္ ဘုရားသခင္ဆိုသူေတြနဲ႔ေတာင္ ''
''  ကၽြန္ေတာ့ကို မခုိငး္ႏိႈင္းပါနဲ႔ . . ''

ကဲ  . . စာရႈ႕သူမိတ္ေဆြ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခံယူခ်က္ယံုၾကည္ခ်က္
ကို ဒီမွ်နဲ႔သာ ရႈ႕စားဆင္ျခင္ပါေလာ့  ..  ။

သေဗၺ သတၱာ မရဏႏၱိ
ဒိုးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...