Thursday 16 July 2015

POEN of DOCTRINE


ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးဟာ . . . .
အရာအားလံုးကိုမဆိုထားနဲ႔ တစ္စံုတစ္ခုကိုေတာင္
ျမဲျမန္ေအာင္ဆုတ္ကိုင္ႏိုင္ဖုိ႔အတြက္ မစြမ္းႏိုင္ပါဘူး။
ဒါ့ေၾကာင့္ .. . .
ေၾကာခိုင္းထြက္ခြာသြားတဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္အတြက္
ေၾကမြအသဲေတြကိုကၽြန္ေတာ္ျပန္မေကာက္ျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။
ဒီလိုနဲ႔  . ..ဒီအသိေတြနဲ႔  .  ကၽြန္ေတာ့ရင္ဘတ္ကို ေခၽြခ်ျပေနတာပါ။
ကၽြန္ေတာ္ပန္းခ်ီဆြဲတယ္  . .
ကၽြန္ေတာ္ . . .ဓာတ္ပံုရိုက္တယ္  ..
ကၽြန္ေတာ္ . .. ကဗ်ာေရးတယ္  . .
ထုိစကားလံုးေတြအားလံုးဟာ . .
ေၾကြက်သြားတဲ့ လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ ေသြးစက္ေတြပါပဲ  .. ။
ကၽြန္ေတာ္ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ လူျဖစ္ခြင့္ရခဲ့တယ္  . .
အဲဒါကိုက ကၽြန္ေတာ့ဘဝပ်က္ခဲ့ရျခင္းပါပဲ  ..
ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့  ..
အာဏာရွင္စနစ္ဆိုးေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္လူျဖစ္ခဲ့ရတာကိုး  .. ။
ဒါ့ေၾကာင့္ . ..
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ သယံဇာတအရင္းအျမစ္ေတြေလာင္ကၽြမ္းကုန္ၾကတယ္။
ကၽြန္ေတာ့လိုပဲ လူငယ္ေတြ အနာဂါတ္ေပ်ာက္ခဲ့ၾကဖူးပါလိမ့္မယ္။
ကၽြန္ေတာ့လိုပဲ ခ်စ္သူေတြ ေကာက္ရခဲ့ဖူးပါလိမ့္မယ္။
ကၽြန္ေတာ့လိုပဲ အသည္းေတြ ေၾကြမြခဲ့ဖူးပါလိမ့္မယ္  . . .။
ကၽြန္ေတာ့လိုပဲ  .. . . . . . . . .. . .  . .. . . . . . .။
ကၽြန္ေတာ့လိုပဲ . . . . …… .. . . . . . . . . . . . . . . ။
သေဗၺ သတၱာ မရဏႏၱိ

ဒိုးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...