Wednesday 21 January 2015

ေမာ္ဒယ္မ်ားႏွင့္ကခုန္ျခင္း (အပိုင္း - ၂ )


ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရူတင္အဖြဲ႕ရဲ႕ ေန႔လည္စာက ဒါပဲဗ်ာ။
ပရိုက်ဴဆာက ေပသီေခါက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း ၾကက္ဆီထမင္း
တစ္ဘူးရယ္  ေရသန္႔တစ္ပုလင္းရယ္နဲ႔ပဲ ေန႔လည္စာကို ျဖစ္သလို
ၿပီးခဲ့ရတယ္။ 
ဘ၀ကိုး  . . 
ဘ၀ဆိုတာ  . . .
ဘာမွမမ၀တာကိုေျပာတာလားလို႔ေတာင္ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားမိတယ္။
ကဲ . . . ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ေန႔လည္စာမွာ လိုလားခ်က္ေတြအမ်ားႀကီး
ရွိေနသလို ကၽြန္ေတာတို႔ရဲ႕ တစ္ဘ၀စာအတြက္ေရာ လိုအပ္ခ်က္
ေတြက ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ားေနဦးမွာလည္း  . ..
ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့  . . အခ်စ္ပဲ ဗ်  . . 
အဲဒီအခ်စ္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆက္လက္ရွာေဖြၾကတာေပါ့ဗ်ာ။
အားလံုးမဂၤလာပါ
ဒိုးႀကီး









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...