Thursday 22 January 2015

ကၽြန္ေတာ္ေပါက္ခဲ့ပါတယ္ . .Rock အဆိုေတာ္ႀကီး G LAT (ကိုဂ်ီလတ္)


လူတိုင္းလူတိုင္းမွာ လြတ္လပ္စြာသေဘာထားကြဲလြဲခြင့္ရွိတယ္
ေတြးေတာၾကံဆပိုင္ခြင့္ရွိတယ္ဗ်။ သို႔ေသာ္ ဆန္႔က်င္ပိုင္ခြင့္ေတာ့
မရွိဘူးေနာ္။ ဒီစကားေလးကိုပဲေသခ်ာေတြးၾကည့္ပါ။ 
ခ်က္ျခင္း အေျဖေကာက္ခ်က္မခ်ပါနဲ႔။ လြဲမွားသြားမွာဆိုးလို႔ပါ။
ကၽြန္ေတာ္ေျပာၾကည့္မယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ ဘ၀အတြက္ယံုၾကည္မႈအတြက္ ၀ါသနာအတြက္
သင္တန္းေတြတက္ၾကတယ္။ ၿပီးရင္း သင္းတန္းဆင္းပြဲဆိုတာမ်ိဳးေတြ
ရွိၾကတယ္။ဒါကိုကၽြန္ေတာ္က “သင္တန္းဆင္းပြဲလို႔” မသမုတ္ခ်င္ဘူးဗ်။
ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆိုရင္ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ကိုယ္၀ါသနာပါတဲ့သင္တန္း
ေတြကိုတက္ၾကရင္း ဒီသင္တန္းမွဆရာဆရာမေတြပို႔ခ်သင္ၾကားေပးေသာ
သင္ခန္းစာမ်ားကို ထိုက္သင့္ေသာကိုယ္စီဉာဏ္ရည္ဉာဏ္ေသြး
အေလွ်ာက္ သိခြင့္နားလည္ခြင့္ရသြားၾကတယ္။
ကၽြေတာ္တို႔ ဘာမွမသိေသာေသာ အနည္းငယ္မွ်သိထားေသာအရာ
ေတြအားလံုးဟာ ထိုသင္တန္းေတြရွီ ဆရာဆရာမမ်ားရဲ႕ေက်းဇးူေတာ္
ေၾကာင့္ သိသင့္သိထိုက္သည္ထက္ပို၍ သိခဲ့ၾကတယ္။ နားလည္ခဲ့
ၾကတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ သင္းတန္းကိုတက္ရ၍ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ တစ္ခုခုကိုေတာ့
ကိုယ္စီတက္ေျမာက္သြားၾကတယ္ ။ ထိုသင္တန္းကိုတက္ရပါေသာ
ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အသိပညာမ်ား တိုးတက္သြားသည္။ က်ဆင္း
သြားသည္မဟုတ္။ သို႔ပါေသာေၾကာင့္ “သင္တန္းဆင္းပြဲ”လို႔ကၽြန္ေတာ္
မသံုးခ်င္ဘူး . . . .။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ဆရာမ်ားရဲ႕သင္ၾကားမႈက ရသပါလြန္းေတာ့
ကၽြန္ေတာ့ရင္ဘတ္က အလုိအေလွ်ာက္ ပ်ံထြက္သြားတဲ့စကားေလးတစ္ခြန္း
ရွိတယ္ဗ်။
ဒါကိုပဲကၽြန္ေတာ္တို႔သင္တန္းသားမ်ားသေဘာၾကႏွစ္ခ်ိဳက္စြာ တစ္ညီတစ္ညာ
တည္းသံျပိဳင္ရြတ္ခဲ့ၾကပါတယ္။
ကိုယ့္နာမည္ေလးေတြမွာ ဆရာဆို႔ရဲ႕လက္မွတ္ေလးထိုးထားတဲ့
Certificate of Achievement ကဒ္ေလးေတြကို ကိုယ္စီကိုင္းရင္း
သင္းတန္းတက္စဥ္ကာလကကၽြန္ေတာ့ရင္ဘတ္ထဲကလြင့္ပ်ံခဲ့ဖူးတဲ့
“ေကာင္း . လိုက္ . .တာဆရာရယ္”ဆိုေသာစကားေလးကို သံၿပိဳင္ရြတ္ခဲ့
ၾကပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္အရမ္းေပွ်ာ္သြားတယ္ဗ်ာ။ သင္တန္းမွာ ဆရာဆရာမေတြရဲ႕ေမတၱာ
ကိုရတာကတစ္ေၾကာင္း ၊ အမွတ္မထင္ကၽြန္ေတ့္ရင္ဘတ္ထဲက ပ်ံသန္းသြား
ခဲ့ေသာ စကားေလးကို ကၽြန္ေတာ္ျပန္ၾကားရသည္ကတစ္ေၾကာင္း
ထုိသို႔ေသာအေၾကာင္းမ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ေနတုန္းမွာတင္
Rock အဆိုေတာ္ႀကီး G LAT (ကိုဂ်ီလတ္) က ကၽြေတာ္တို႔သင္တန္းသူ
သင္တန္းသာေတြၾကားမွာကၽြန္ေတာ္ရဲ႕လက္ကိုဆြဲကိုင္ႏႈတ္ဆက္ရင္း . ..
“ ဒီသင္တန္းမွာ အစ္ကိုေပါက္သြားတယ္ဗ်ာ” လို႔ေျပာခဲ့ပါတယ္။
ဟုတ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ ၊ ကၽြန္ေတာ္ ေရာ္ကာအဆိုေတာ္ႀကီး ကိုဂ်ီလတ္ေျပာခဲ့
သလိုပါပဲကၽြန္ေတာ္ေပါက္ခဲ့ပါတယ္။ ဘာေတြေပါက္ခဲ့သလည္းေမးရင္ . .
(၁) Shutter Speed ရဲ႕ျမန္ႏႈန္းေတြကိုေပါက္ခဲ့တယ္။
(၂) Aperture ရဲ႕အလင္းတခါးကိုေပါက္ခဲ့တယ္။
(၃) ISO ေခၚပ်ားတစ္ေကာင္ရဲ႕ပ်ံသန္းမႈကိုကိုေပါက္ခဲ့တယ္။
ဟုတ္ကဲပါ . .. Rock အဆိုေတာ္ႀကီး G LAT (ကိုဂ်ီလတ္) ေရ . .
ကၽြန္ေတာ္ခင္ဗ်ားနဲ႔အတူတက္ခဲ့တဲ့ ဒီသင္းတန္းမွာ ခင္ဗ်ားေျပာခဲ့သလိုပါပဲ . .
သင္ၾကားျပသေပးေသာ ဆရာဆရာမမ်ားႏွင့္ သင္တန္းေပၚသူငယ္ခ်င္းအားလံုး . . .
အားလံုးမဂၤလာပါ . .. ဒိုးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...