Monday 18 May 2015

ရာသီစာကဗ်ာ



''က်မ . . .အပ်ိဳ မစစ္ပါ . . .ေမာင္ ''
မုိးရြာလို႔ အလွဴပြဲပ်က္သြားတာကိုလည္း  . ..
က်မ အျပစ္မဆိုခ်င္ပါ  . . .ေမာင္။

က်မ ပါးရိုက္ခံရမွာကိုလည္း  . . .
အျပစ္မဆိုခ်င္ပါ  . . .ေမာင္။

က်မ ထမင္းတစ္နပ္ေလွ်ာ့စာ းရမွာကိုလည္း  . . .
အျပစ္မဆိုခ်င္ပါ  . . .ေမာင္။

ကၽြမ 2000 က်ပ္ေငြနဲ႔ေလာက္ေအာင္သံုးခိုင္းတာကိုလည္း . .
အျပစ္မဆိုခ်င္ပါ  . . .ေမာင္။

က်မတို႔သံယံဇာတေတြတရုတ္လက္ထဲပါသြားတာကိုလည္း ..
အျပစ္မဆိုခ်င္ပါ  . . .ေမာင္။

ၿမိဳ႕ေပၚကားေတြရႈပ္လို႔ ၿမိဳ႕ဝင္ေက်း 4000 က်ပ္ေတာင္းတာကိုလည္း
က်မ အျပစ္မဆိုခ်င္ပါ  . . .ေမာင္ ။

ဘုိးဘြားပိုင္လယ္ယာေျမေတြတပ္ပိုင္ျဖစ္သြားတာကိုလည္း
က်မအျပစ္မဆိုခ်င္ပါ . . .  ေမာင္။

ေၾကးစင္ေတာင္လက္ပေတာင္းေတာင္ေတြလည္း
တရုတ္ပိုင္ျဖစ္သြားတာက်မအျပစ္မဆိုခ်င္ပါ  .. ေမာင္။

ျပည္သူေတြတစ္ဦးကိုေကၽြးငါးသိန္းေက်ာ္ဆပ္ရမယ္ဆိုတာလည္း
က်မအျပစ္မဆိုခ်င္ပါ  . ..  ေမာင္။

ေရႊတိဂံုဘုရားႀကီး ဒဂံုစီးတီးေၾကာင့္ ၿပိဳမယ္ဆိုတာလည္း
က်မအျပစ္မဆိုခ်င္ပါ  . . .ေမာင္။

ဒါေပမယ့္  . . ေ မာင္ရယ္  . ..
ေမာင္က  .. က်မကို '' အပ်ိဳ မစစ္ '' ဘူးလို႔ေျပာတာကိုေတာ့  ..
က်မ ''  အျပစ္ဆို '' ခ်င္ပါတယ္  .. .ေမာင္  ။

ခက္္ဆစ္အဖြင့္။(အပ်ိဳ မစစ္- အျပစ္မဆို)(အျပစ္မဆို - အပ်ိဳမစစ္)
သေဗၺ သတၱာ မရဏႏၱိ
ဒိုးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...