Thursday 12 February 2015

Acrylic


ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ အနာဂါတ္စုတ္ခ်က္ရာေတြက
ၾကမ္းတယ္ဗ်ာ  .. ။
ထမင္းမစားရတဲ့ရက္ေတြရွိပါတယ္ဆိုရင္ ခင္ဗ်ားတို႔ယံုၾကမွာလား?
ရံခါမွာ ေပါင္မုန္ၾကမ္းၾကမ္းနဲ႔ေရသန္႔တစ္ခြက္ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕
အေကာင္းဆံုးေသာ Dinner ေပါ့။
အခ်ိဳ႕က ေရငတ္ရင္ ဘီယာေသာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔က
ေျခာက္ကပ္ေနတဲ့အာခံတြင္းထဲက ကပ္ပါလာတဲ့ တံေထြးကိုမ်ိဳခ်လုိက္
ရတယ္။
မတက္ႏိုင္ေတာ့ဘူးေလဗ်ာ  . ..
ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ္တုိင္ကိုယ္က အႏုပညာနဲ႔ပတ္သက္ခဲ့မိတာကိုး .. .
ကၽြန္ေတာ္တို႔အပ္ကပ္ထဲမွာ ဆင္ျဖဴေတာ္တစ္ေကာင္မွမရွိေပ့မယ့္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရင္ဘတ္ထဲမွာေတာ့ အႏုပညာေတြမိႈလိုေပါပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္စလံုးမွာ ကိုယ္ပိုင္စကားလံုးမ်ားနဲ႔ပဲေပွ်ာ္ေမြ႕
ေနမိးရင္း ခ်စ္သူေတြက စိတ္ေကာက္ထြက္ေျပးသြားခဲ့ဖူးပါတယ္။
ဒါေပမယ့္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေခ်ာ့သိပ့္တက္တဲ့အႏုပညာဟာ
သီခ်င္းေကာင္းေကာင္းေတြလည္း သီဆိုေပးေနရဲ႕ေလ  . .။
အဆင္ေျပပါတယ္ ခင္ဗ်ာ  . .
ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့ ကင္းဘတ္ေပၚက ကႏုတ္ေတြဟာ တကယ့္ခ်စ္သူ
အစစ္ပဲေလ  . ..
ျပင္းရင္း ဂစ္တာတီးတယ္  . .
သံစဥ္ေတြက ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ထက္သစၥာရွိတယ္။
ကိစၥမရွိပါဘူး  . .
ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ မနက္ဖန္ေတြရွိတယ္ေလ  .. ။
ပရိတ္သတ္ကိုအစဥ္ေလးစားဂါရထားတက္ေသာ  . .
ဒိုးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...