Thursday 5 February 2015

ကြန္ပ်ဴတာသမားတို႔ရဲ႕ ေဆာ့၀ဲ၀ယ္ရတဲ့ ျပႆနာ



တစ္ခုခုေတာ့မွားေနတယ္ ၊ တစ္ေယာက္ေယာက္ေတာ့မွားေနတယ္။
မမွားရင္ ဒီျပႆနာျဖစ္စရာအေၾကာင္းမရွိဘူးေလ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဆုိင္ကိုသူ႔တို႔တန္ဘုိးအတိုင္းေပး၀ယ္ရတယ္။
၀ယ္တဲ့အခါမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘက္က ကၽြန္ေတာ္တို႔
window နဲ႔ကိုက္တဲ့အေခြကိုပဲ၀ယ္ပါတယ္။
သူတို႔ကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ window နဲ႔ကိုက္ပါတယ္
Window (x64-x86) ႏွစ္မ်ိဳးစလံုးသံုးလို႔ရပါတယ္လို႔ေျပာတယ္။
အိမ္ေရာက္ေတာ့ install လုပ္တဲ့အခါ (x 86) window သံုး၍
မရပါလို႔ ေျပာတယ္။
ကဲ  .. .
ကၽြန္ေတာ္အတြက္ သံုးမရဘဲ ေငြ ႏွစ္ေထာင္က်ပ္ကုန္သြားပါၿပီ
ဆိုင္ကိုျပန္ေျပာတဲ့အခါ ေဆာ္ေလးေတြက မူလ၈်ီမာလဂ်ီက်တယ္။
ဘယ္လိုလည္းဗ်ာ။
သူတို႔က တရားမ၀င္တဲ့အေခြေတြကိုေရာင္းတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က
သူတို႔ေရာင္းတဲ့တန္ဘိုးအတိုင္း၀ယ္တယ္။ ဒါေပမယ့္သူတို႔ေျပာသလို
ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္သံုးမရဘူး။
၀ယ္ယူသံုးစြဲသူမ်ားအတြက္ မ်ားစြာနစ္နာပါတယ္ခင္ဗ်ာ။
ဆိုင္နာမည္ ဒဲ့ ေျပာလို႔ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က အားနာလို႔
မထည့္ေရးတာပါ  .. . ။
ေက်ာက္တံတားအေနာ္ရယထာလမ္းေပၚကေလ ။ (၃၉)လမ္း
နားေလာက္မွာေပါ့ဗ်ာ။
ရင္နာစြာျဖင့္
ဒိုးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...