Wednesday 11 February 2015

ကဗ်ာ့ေမွာရံုေတာက စကားလံုးသူေယာင္မယ္မ်ားႏွင့္


လူတစ္ေယာက္ဟာ မထင္မွတ္ထားတာေတြျဖစ္တက္တယ္ဗ်၊
ကုိယ္ေတြ႕မို႔ ဒီစကားေလးကိုအခုလိုေျပာျဖစ္ခဲ့တာပါ။
ကဗ်ာေတြေဆာင္းပါးေတြေရးရင္း ကိုယ့္ဘ၀ကိုကိုယ္ေက်နပ္ေနသူပါ။
DSLR ကင္မရာကိုကိုင္ၿပီး ဓာတ္ပံုရိုက္ျဖစ္လိမ့္မယ္လို႔ ဘယ္တုန္းကမွ
စိတ္မကူးခဲ့ဘူး။ ကိုယ့္ဘ၀ကို စကားလံုေတြထဲမွာပဲ သာယာေနမိတာပါ။
ကဗ်ာတစ္ပုဒ္အတြက္ ကၾကြေနတဲ့စကားလံုးေလးတစ္လံုးရဖို႔ ကၽြန္ေတာ္
ရက္ေပါင္းမ်ားစြာစဥ္းစားခဲ့ပါတယ္။အဲလိုစဥ္းစားရတာကိုပဲ ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕
ဘ၀လို႔ ေခါင္းမာေနခဲ့ပါတယ္။
ယံုလိုက္ပါခင္ဗ်ား  . .
ကၽြန္ေတာ္အိမ္က ႀကိဳးဖုန္းကိုအခုအထိမမွတ္မိေသးဘူး။ အခုကၽြန္ေတာ္
မေနတဲ့ လွည္းတန္းကအိမ္ကို အခုအထိ လိမ္စာမမွတ္ထားမိေသးဘူး။
ကၽြန္ေတာ့အေဖအသက္ ကၽြန္ေတာ့အေမအသက္ အခုအထိမသိဘူး။
ကိုယ့္ကိုယ္ကို အေတြးေတြထဲမွာ ကူးခပ္သာယာေနတယ္ဗ်ာ။
အထူးသျဖင့္ ဘ၀တမလြန္ကိုေရာက္သြားတဲ့ ကၽြန္ေတာ့အေဖေသတဲ့ေန႔နဲ႔
ေမြးေန႔ေလးကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မွတ္ထားဖို႔ စိတ္ကူးရပါေသးတယ္။
ဒါ့ေပမယ့္အခုအထိ အေမးျဖစ္ေသးဘူးဗ်ာ။
ဒီေလာက္ဆို ဒိုးႀကီးဆိုတဲ့ကၽြန္ေတာ္ ခပ္က်ပ္က်ပ္အေတြးေတြ  . .
ခပ္ရဲရဲအေတြးေတြ  . . ခပ္စူးစူးအေတြးေတြ  . . ခပ္တင္းတင္းအေတြးေတြ
မိုက္ရူးရဲအေတြးေတြေတြးတက္တဲ့ ေကာင္ဆိုတာရိပ္မိေလာက္ပါၿပီ။
အဲဒီလို အေတြးမာနနဲ႔တစ္ေယာက္တည္းေနေနတက္တဲ့ကၽြန္ေတာ္ဟာ
ဘယ္ကဘယ္လို Photographer စိတ္ႀကီး၀င္လာသလည္းဆိုတာ
ဘုရားသခင္ကိုပဲေမးရေပေတာ့မယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ အခုဓာတ္ပံုေလးက သရုပ္ေဆာင္ ေမာ္ဒယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕ေမြးေန႔
မွာကၽြန္ေတာ္ရိုက္ထားတာေလးပါ။ ရိုးရိုးေလးေနတက္တဲ့သူ႔ကို
ကၽြန္ေတာ္ တိုက္ရိုက္တစ္ခါဘူးမွ ဓာတ္ပံုမရိုက္ေပးျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။
သူကလည္း သရုပ္ေဆာင္ေမာ္ဒယ္မင္းသမီးျဖစ္ၿပီးဇာတ္ကားေတြသာ
ရိုက္ေနတာ ရွက္တက္ေနတယ္  .. ။
ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လည္း သူရဲ႕ေမာ္ဒယ္ဓာတ္ပံုေတြကိုမရိုက္ေပးျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။
အခုဒီဓာတ္ပံုေလးကိုျပန္ေတြ႕တာကလည္း ကၽြန္ေတာ့ကြန္ပ်ဴတာ
Window ျပန္တင္ရမွာမို႔ data ေတြသိမ္းရင္း အမွတ္တမဲ့ေတြ႕လို႔
ဘာရယ္မဟုတ္ဘဲအခုလိုေရးျဖစ္သြားတာပါ။
စိတ္ကူးထဲမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သူနဲ႔တစ္ခါေလာက္ျပန္ဆံုျဖစ္ခ်င္ပါတယ္။
ေတြ႕ခဲ့ရင္လည္း သူ႔မရဲ႕အလွေတြကို ကၽြန္ေတာ့ဖရင့္ေတြရဲ႕ရင္ဘတ္ထဲ့
ကို တစ္ပါတည္းထည့္ေပးလိုက္ခ်င္ပါတယ္။
ဒီဓာတ္ပံုက DSLR ကင္မရာနဲ႔ရိုက္ထားတာမဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ်ာ
လက္ကိုင္ဖုန္းနဲ႔ရိုက္ထားတာျဖစ္လို႔ အလင္းအေမွာင္ Lighting ေတြက
သူမရဲ႕အလွကို ခုိးယူသိမ္းဆည္းလုိက္တယ္ဗ်။
မွန္တာေျပာရရင္  အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ဟာ Photographer
ေလာကထဲကိုမေရာက္ေသးဘူးခင္ဗ် ၊ ကဗ်ာေမွာ္ရံုေတာမွာ သူေယာင္
ဒိုးႀကီးဆိုတဲ့ကၽြန္ေတာ္ဟာ စကားလံုးမ်ားနဲ႔ ကခုန္ေနသူေပါ့။
အခုေတာ့ေရာလို႔ေမးပါရင္  . . . ေမာ္ဒယ္မေလးမ်ားရဲ႕အလွကိုေဖၚက်ဴး
ေနမိသူရယ္လို႔  . . . .  
အခုလိုစာအရွည္ႀကီးကိုဖတ္ရတဲ့အခ်ိန္ေတြအတြက္
ကၽြန္ေတာ္ စကားလံုးေတြအျပင္ ရုပ္ပံုေတြနဲ႔ပါ ေပးဆပ္လုိက္ပါတယ္  . . .
ေလးစားစြာျဖင့္
ဒိုးႀကီး 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...