Tuesday 28 April 2015

ဘုရားေဟာတိုင္းမယံုနဲ႔ (သုေတသနသမၼာမဂၢဂၤပဉွာက်မ္း)



မ်ိဳးခ်စ္ဗုဒၶဘာသာ၀င္သူေတာ္စင္လို႔ေၾကြးေက်ာ္ေနသူမ်ား ဒီက်မ္းစာအုပ္မဖတ္
ဘူးေသးဘဲနဲ႔ကေတာ့ ေသာက္ရူးႀကီးလို႔ေျပာရေလာက္ေအာင္ကိုပင္ ဗဟုသုတ
မ်ားေျမာင္လွေသာ က်မ္းစာအုပ္ျဖစ္ပါတယ္။
 ̏ ဘုရားေဟာတုိင္း မယံုနဲ႔ ˝ လို႔ တုိက္ရိုက္ေရးသားထားတဲ့ သတၱိရွိတဲ့က်မ္းျပဳ
ဆရာေတာ္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ေန႔စဥ္ဆိုသလို Facebook ေပၚမွာအခ်ိန္ကုန္မခံဘဲ blog
ေတြေပၚကို စမ္းတ၀ါး၀ါးလိုက္ရင္းက အခုရခဲ့တာပါ။
(၁) မ်က္လံုးေညာင္းတယ္
(၂) ခါးကိုက္တယ္
(၃) ကီးဘုတ္နဲ႔ေမာက္ကိုင္ရတဲ့လက္ေတြကိုက္တယ္
(၄) ေသာက္သံုးမက်တဲ့ Mpt ကိုမတန္တဲ့ပိုက္ဆံေပးရတယ္
အဲလို ေသာကေတြ ဒုကၡေတြနဲ႔ ကိုယ့္ဘ၀ကို ဗဟုသုတရႏိုင္ရန္ကိုယ့္ဘ၀ကို
ကုိယ္ျမွင့္တင္ရန္၊ကုိယ့္ဘ၀ကို ျမွင့္တင္ႏုိင္ေသာအသိတရားရင့္သန္ေစမည့္
က်မ္းစာအုပ္မ်ားကိုရွာခဲ့ရပါတယ္။
ကဲ  . .  စာေပလိုက္စားသူမ်ားရဲကဒုကၡေတြကိုေျပာေနတာမဟုတ္ပါဘူး
ဒီလိုက်မ္းစာအုပ္ေတြကို pdf ဖို္င္နဲ႔တင္ထားသူေတြရဲ႕ ေက်းဇူးတရားကိုေဖၚ
ျပခ်င္လို႔ပါ။
ဓမၼဒါနေပါ့ခင္ဗ်ား။ အကယ္၍ ခင္ဗ်ားတို႔မွာရွိတဲ့စာအုပ္မ်ားဆိုလည္း လင့္
ေလးခ်ိပ္ေပးပါဦး။ အားလံုးဖတ္ရတာေပါ့။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ။
ကဲ ေဒါင္းလို္ကေပေတာ(မူရင္းလင့္ကိုခ်ိပ္ေပးထားတာမို႔တစ္ဆင့္ျခင္း
ကလစ္ေခါက္သြားပါ။)
ဓမၼအလင္းကုသိုလ္ဟာ ေက်းဇူးအထူးမ်ားတယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါရင္ DoeGyi
ရဲ႕ facebook ရဲ႕Page နဲ႔ blogကိုေတာ့ Like ခဲ့ေပဦးေတာ့ေနာ္
အထက္ပါ DOWNLOAD ပိုတိုကို ကလစ္ေခါက္ၿပီး မူရင္းလင့္မွာသြားေရာက္
Down ပါ။
သေဗၺ သတၱာ မရဏႏၱိ
ဒိုးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...