Monday 6 April 2015

Money is the last thing I think about.



Keaun Reeves ရဲ႕ အေတြးေလးကို ႀကိဳက္တယ္ဆိုတာထက္
ကၽြန္ေတာ္စိတ္ခံစားမႈနဲ႔တစ္ထပ္တည္းက်လို႔ အခုလို ပံုတူဆြဲၿပီး
ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ခန္းမွာထားဖို႔ စိတ္ကူးပါ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔လို ဒီလိုစိတ္ကူးမ်ိဳး ကမၻာ့ႀကီးထဲက လူသားထုေတြ
ေပါမ်ားလာမယ္ဆိုရင္တတိယကမၻာစစ္အတြက္ စိတ္ပူစရာမလုိေတာ့
ဘူးေပါ့့  . . . ဗ်ာ။
ေနာက္  ..  .. အာဏာရွင္ေတြ  . . ခရိုနီေတြဆိုတာလည္း ရွိမွာ
မဟုတ္ေတာ့ဘူး။
ဒ့ါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ Keanu Reeves ကိုေလးစားမိပါတယ္။
ကမၻာႀကီးၿငိမ္းခ်မ္းဖို႔ဆိုတာထက္အခုလက္ရွိကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာ
စစ္ပြဲေတြရပ္ဖို႔ဆိုတာ ေငြကို ေနာက္ဆံုးမွစဥ္းစားတက္ဖို႔အတြက္
အေရးႀကီးပါတယ္။ ေငြကိုေရွ႕တမ္းတင္ေနရင္ေတာ့ စစ္ပြဲေတြဆိုတာ
အသာထားဦး ကိုယ့္အိမ္ေျခရင္းေခါင္းရင္းနဲ႔ေတာင္အစဥ္ေျပမွာမဟုတ္
ပါဘူး။
ဒါကိုသိသြားတဲ့ Keaun Reeves က ေငြကိုေနာက္ဆံုးမွစဥ္းစား
သြားတယ္။ သူ႔ပိုင္ေငြေတြကိုလည္း လွဴဒါန္းေပးကမ္းလိုက္တယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ျမန္မာနိုင္ငံမွာ ေဒၚလာသန္းၾကြယ္သူေဌးေတြ Keaun
လိုအေတြးမ်ိဳး ရွိခဲ့မယ္ဆိုရင္ ထမင္းတစ္နပ္ေလွ်ာ့စားစရာမလုိ
ဘူးေပါ့။
ဒါ့ေၾကာင့္ ဘာပဲလုပ္လုပ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ေငြထက္ အလုပ္ရဲ႕
ရသကိုပုိၿပီးအာရံုစိုက္သင့္ေစခ်င္ပါတယ္။ ပန္းခ်ီဆြဲတယ္ ဓာတ္ပံုရိုက္
တယ္ ဘာလုပ္တယ္ ညာလုပ္တယ္ သမၼတဆိုက္ကားသမား ဘာ
ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေငြထက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔လုပ္တဲ့အလုပ္ရဲ႕ ရသကို ေပးဆပ္
ႏိုင္ဖို႔ကပိုၿပီးအေရးႀကီးပါတယ္။
သတင္းသမားတစ္ေယာက္ဆုိရင္လည္း သတင္းထက္ မွန္ကန္မႈ
အမ်ားအက်ိဳးရွိမႈကိုအေလးထားရပါမယ္။ ကိုယ္ပိုက္ဆံရဖို႔အတြက္
ႏိုင္ငံတကားသည္းေျခႀကိဳက္ သတင္းဓာတ္ပံုေတြကို ရိုက္ၿပီးဆုယူ
ေနမည့္အစား လက္ရွိတကယ့္ျဖစ္ပ်က္ေနေသာ ျဖစ္စဥ္အမွန္ကို ရိုက္ၿပီး
ဆုမရသြားတာကတန္ဘိုးရွိပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ၿပိဳင္ပြဲအခ်ိဳ႕ကို ၀င္ၿပိဳင္ဖူးပါတယ္။ ဆုမရခဲ့ဘူးပါဘူး။ ဆုရဖို႔အ
တြက္ ကၽြန္ေတာ္ၿပိဳင္ပြဲ၀င္တာမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့ရင္ဘက္ကို တင္ျပ
ဖုိ႔သက္သက္ပါ။ လက္ရွိျမန္မာႏိုင္ငံမွာျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ရႈ႕ေထာင့္မ်ားစြာထဲက
ကၽြန္ေတာ္ျမင္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္လုပ္ႏိုင္တဲ့ရိုက္ခ်က္မ်ားကိုသာ ကၽြန္ေတာ္တင္
ဆက္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ဆုကို မခံုမင္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ဆုကို မမက္ေမာပါဘူး။
ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ကို
ခံုမင္တယ္ ။ အလုပ္ကိုမက္ေမာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လုပ္ခဲ့တဲ့အလုပ္ေတြက
ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ဘ၀ေတြပဲေလ။
အနတၱစိတ္နဲ႔ ျဖတ္သန္းလာခဲ့ေသာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အေတြးစကားကို
ၾကားလိုက္ရေတာ့အရမ္းသေဘာၾကသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ပန္းခ်ီဆြဲပါတယ္
ေငြအတြက္မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး။
ကၽြန္ေတာ္ ေငြရဖို႔အတြက္ ပန္းခ်ီမဆြဲသလို ဓာတ္ပံုမရိုက္ပါဘူး။
ကၽြန္ေတာ္အသက္ရွင္ေနလို႔သာ ပန္းခ်ီေတြဆြဲျဖစ္တာပါ ဓာတ္ပံုရိုက္ျဖစ္တာ
စာေတြကဗ်ာေတြေရးခဲ့တာပါ။
ဒီလို အမ်ားအက်ိဳးကိုငဲ့ကြက္တက္ေသာ လူတမ္းစားေတြ ျမန္မာျပည္မွာ
မ်ားမ်ားေပၚထြက္လာပါက လႊတ္ေတာ္ႀကီးေတာင္ မလုိေတာ့ပါဘူး။
ဥပေဒေတြလည္း မလုိေတာ့ပါဘူး။
ဥပေဒေတြဆိုတာ မလုိက္နာသူေတြရွိလုိ႔ ထုပ္ျပန္ေနရတာပါ။
ကမၻာမွာ ျခံစည္းရိုးမခပ္တဲ့ႏိုင္ငံေတြရွိတယ္ေလ။ ဒါဟာ သူခုိးမရွိျခင္းရဲ႕
သက္ေသပဲ။ အဲဒီႏိုင္ငံမွာ သူခုိးဥပေဒဘယ္ရွိမလည္းေနာ္  . .။
ဒါ့ေၾကာင့္ သမၼတပဲလုပ္လုပ္ ဆိုကၠားပဲနင္းနင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးဟာ
ေငြကိုေနာက္ဆံုးမွ ထည့္စဥ္းစားတက္ဖို႔လိုပါတယ္။
သေဗၺ သတၱာ မရဏႏၱိ
ဒိုးႀကီး



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...