Sunday 16 August 2015

FOR YOU




ကၽြန္ေတာ့ရင္ဘတ္မွာ  . ..
တစ္စံုတစ္ရာ ဒါဏ္ရာဒါဏ္ခ်က္တို႔ျဖင့္  . .။
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ မင္းကိုႏိုင္ရဲ႕ကဗ်ာေလးကိုေတာ့ . .
ေမွ်ာ္လင့္ေနရသူမွာ  .. ဘယ္ေလာက္အေနခက္သည္ကိုသူမသိ ..
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဘဝေတြဟာ  . . .
အဲဒီခံရခက္ေသာေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကို ကဗ်ာအျဖစ္ေရးရင္း . . . .
အသက္ေတြသာရလာခဲ့ရပါတယ္  . .။
ကၽြန္ေတာ္ဟာ . . ..
က်ာက္တံုးတစ္တံုးျဖစ္ခဲ့ရင္
ေလာကသားေတြ နင္းဖို႔လမ္းခင္းေပးခ်င္ပါတယ္ . .။
ကၽြန္ေတာ္ဟာ  . . .
မီးတစ္စျဖစ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္လည္း
ဘုရားဆီမီးထိန္ထိန္ၿငီးဖို႔ရန္နဲ႔ ခေလးငယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕
အင္အားတစ္ဆုတ္ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္ . . ။
ျဒင္မဲ့အင္အားဟာ . . . .
ေဒါက္တာ အိုပင္ဟိုင္းမားရဲ႕အႏုျမဴဗံုးတစ္လံုးထက္ျပင္းထန္ပါတယ္။
ေပါက္ကြဲမႈ အပူဒီဂရီလိုေနေသးတဲ့အတြက္  ..
ကၽြန္ေတာ္တို႔ျမန္မာျပည္ေလးဟာ အပ်ိဳရည္ပ်က္ေနရတုန္းေပါ့။
ကၽြန္ေတာ္  . .
တစ္ခုတ္တစ္ထစ္နဲ႔ ကဗ်ာေတြေရးဆစ္ခဲ့တာဟာ  . .
လက္လွန္လက္ျပန္ေဆးစက္ေတြနဲ႔သြန္ပစ္ခဲ့ရတာေတြဟာ  .. .
အခုဒီကဗ်ာေလးဖတ္ေနတဲ့ ခင္ဗ်ားတို႔အတြက္ေပးဆပ္လုိက္တာပါ။
သေဗၺ သတၱာ မရဏႏၱိ
ဒုိးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...