Thursday 5 March 2015

Aton တို႔ပြတ္သပ္ေနမိၾကျခင္း


ေက်းဇူးေတာ့တင္ပါတယ္  . .
ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိဳ႕စိႀကိဳက္ေဆာင္းပါးမ်ားကဗ်ားကုိကၽြန္ေတာ္တကယ္
Tag လုပ္မယ့္ၾကံေသာအခါ  (50) ျပည့္ေနၿပီဟု facebook က
ကၽြန္ေတာ့ကို ေအာက္ေဖၚျပပါဓာတ္ပံုအတိုင္း Sorry လုပ္ေနပါၿပီ
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။ ဓမၼအလငး္ကိုေ၀ငွရာမွာ
မည္သူမည္၀ါပင္ျဖစ္ပါေစ ေ၀ငွေကာင္းပါသည္။ ထိုသို႔စိတ္ႏွလံုး
ထားတက္ျခင္းသည္ပင္ ဓမၼ၏ေခါင္းေလာင္းထိုးသံေလးပင္ျဖစ္
ပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးဟာ အဆိုင္အခဲေတြမဟုတ္ၾကပါဘူးခင္ဗ်ား။
အဘိဓမၼသေဘာနဲ႔ပဲေျပာေျပာ ၊ ျဒပ္စင္တို႔၏နိယာမနဲ႔ပဲဆိုဆို
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ Aton ေတြပါခင္ဗ်ား။
ဒါကို အခ်ိဳ႕လူၿပိန္းေတြကမသိေတာ့ မသိတဲ့အေပၚမွာပဲ သာယာျခင္း
မသာယာျခငး္ေတြျဖစ္ကုန္တယ္။ တကယ္ေတာ့ သတၱေလာကႀကီး
တစ္ခုလံုးဟာ Aton ေတြအျခင္းျခင္းပြတ္သပ္ေနၾကတာပါ။
ဒါ့ေၾကာင့္ အင္မတန္ေခ်ာလွတဲ့ အိႏၵိယသူအပ်ိဳျဖန္းေလးကို ဗုဒၶ
ျမတ္စြာက ̏ နင့္ အသားေတြနဲ႔ ငါ့ေျခမကုိေတာင္အထိမခံျခင္ဘူး
ရြံတယ္ ˝ လို႔ ေျပာခဲ့တာေပါ့။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ Aton ကုိမသိေတာ့ ကုတင္ေပၚက ထိေတြ႕တြန္း
ဖိသံေတြကို ရြံစရာအျဖစ္ မသိမျမင္ႏိုင္ၾကတာေပါ့။ ဗုဒၶျမတ္စြာက
ေတာ့ ေဗာဓိပင္ေအာက္မွကတည္းက ဒီ Aton ႀကီးကိုျမင္ခဲ့တာကိုး
ဒီေတာ့ ေခတ္စကားနဲ႔ေျပာရင္ တကယ့္အမိုက္စား ေမာ္ဒယ္မအႏၵိယ
အပ်ိဳစင္အစစ္ကေလးကို  .. . ရြံစရာႀကီးတဲ့  .. ခင္ဗ်ား။
ဒါကိုကၽြန္ေတာ္ ပိဋကတ္ေတြဖတ္ရင္းနက္နက္နဲနဲသိလာခဲ့ပါတယ္။
အီတလီႏိုင္ငံသား ရုိမန္ကက္သစ္ဘုန္းေတာ္ႀကီး(သက္ေတာ္25)ႏွစ္
ဟာ သမၼာက်မ္းႀကီးကိုအျပင္းအထန္ဆန္႔က်င္ခဲ့ဖူးရာမွာအခုလိုေျပာ
ခဲ့ပါတယ္။
̏ ကမၻာသည္ ေနကိုပတ္၍ လူသည္ေသးငယ္ေသာ သတၱ၀ါသာျဖစ္သည္˝
အဲလို သူ႔ေတြ႕ရွိခ်က္ကို ကမၻာ့လူသားမ်ားအားခ်ျပခဲ့ေသာေၾကာင့္
အသက္25 ႏွစ္အရြယ္မွာပင္ မီးရိႈ႕သတ္ျခင္းကိုခံခဲ့ရပါသည္။
ဆိုလိုသည္ကား အထက္ကကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့သလို ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ
ေသးငယ္ေသာ Aton ေလးမ်ားသာပါ။ ဒါကိုမသိဘဲ ကိုယ္ကိုယ္ကို
စိတ္ႀကီး၀င္ေနျခင္းဟာ ေဒါသနဲ႔ေမာဟတရားဆုိးမ်ားကို သိမ္းပိုက္
ေနျခင္းသာပါပဲ။
ထို႔ေၾကာင့္ ဗုဒၶရဲ႕အဘိဓမၼကိုပဲေလ့လာေလ့လာ သိပၸံေလာကႀကီးကိုပဲ
ၾကည့္ၾကည့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ မတည္ျမဲေသာ မခိုင္ခံ့ေသာ အနတၱသား
ေကာင္စစ္စစ္ေတြပါခင္ဗ်ား။
ဒီအသိေလးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုယ္တိုင္သိျမင္ႏိုင္ေအာင္ေလ့က်င့္ၾက
ရပါလိမ့္မယ္။ ဒါဆိုရင္  . ..
မင္းက ကုလား ၊ ငါက တရုတ္ ၊ အပိုအလုပ္ေတြကို ေရွာင္က်ဥ္ႏိုင္ၿပီေပါ့။
ဘာသာေရးကို ခုတုံးလုပ္ အကုသိုလ္အထုေတြကိုကန္ျဖဳတ္ႏိုင္ၿပီေပါ့။
အခုေတာင္ နံက္မိုးေသာက္ေပေတာ့မယ္  . .
ကၽြန္ေတာ္ နံက္ခင္းအတြက္ သမၼႏၱာကို စကၠ၀ါဠဳလည္း အခုေရးတဲ့စကား
လံုးေတြက ဓမၼေတြမို႔  . ..  ကၽြန္ေတာ့နံက္ခင္းဟာ တကယ့္မဂၤလာနက္
နက္ခင္းတစ္ခုပါပဲ . . .
ေလးစားစြာျဖင့္  ..

ဒိုးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...