Friday 20 March 2015

ေၾကာက္စရာထက္ ေၾကာက္စရာ




News Feed မွာေတာႀကီးေျမြေဟာက္ကို ေၾကာက္စရာအျဖစ္
ပံုတင္ထားတာကိုေတြ႕ေတာ့ ေတြးစရာေလးတစ္ခု၀င္လာတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ တကယ့္ေၾကာက္စရာအစစ္က ဘာလဲ?
အဲဒီအေတြးေလးကို ကၽြန္ေတာ္ မ်ိဳခ်မိတယ္ဗ်။
ဟုတ္တယ္  .. . ကၽြန္ေတာ္တို႔လူသားေတြမွာေၾကာက္တက္စရာ
ေတြတစ္ပံုတင္ႀကီးပဲ  . ..
အဲဒီထဲကမွတကယ့္ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာကဘာလဲ?
ဒီအေျဖကိုကၽြန္ေတာ္တို႔ ထုတ္ႏုိင္ရမယ္။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေလာကမွာေၾကာက္စရာအေကာင္းဆံုးက
ေတာ့ (အာဏာရွင္ပဲ)။
ေသျခင္းတရားဟာေၾကာက္စရာဆိုတာကေတာ့ လူတုိင္းသိပါတယ္။
သို႔ေသာ္ ေသျခင္းတရားကိုေကာင္းမြန္စြာေယာနိေသာမနသိကာရ
ရွိဖို႔ စား၀တ္ေနေရးဟာ အဓိကေပါ့။ ဒါ့ေၾကာင့္ (အူမေတာင့္မွသီလ
ေစာင့္မယ္) ဆိုတဲ့စကားပံုေတြေပၚလာတယ္ေလ။
စား၀တ္ေနေရးမေျပလည္ရင္ လူဟာကုသိုလ္နဲ႔အကုသိုလ္ကိုမခြဲ
ျခားေတာ့ဘဲ အကုသိုလ္ကိုမလႊဲမေရွာင္သာလုပ္ျဖစ္သြားတယ္။
အဲဒီအခါ ထုိသူအတြက္ေသျခင္းတရားထက္ ငရဲသည္ေၾကာက္
စရာျဖစ္သြားတယ္။ဒါ့ေၾကာင့္ ဦးျခိဳရွိေသာအျခားေသာသတၱ၀ါေတြ
ဟာ ေရွာင္လႊဲလို႔ရတယ္ဗ်။ အာဏာရွင္ကေတာ့ေရွာင္လႊ႔ဲလို႔မရဘူး။
ဒီလိုမ်ိဳးအသိေတြ ျမန္မာျပည္သူေတြမွာရွီမရွိသိခ်င္ပါတယ္။
အဲလိုအသိေတြရွိရင္ အာဏာရွင္ရဲ႕ေဘးကလြတ္ၿပီေပါ့ဗ်ာ။
ေလာကနိတိက်မ္းကေတာ့ ဦးခ်ိဳရွိေသာသတၱာ၀ါကို အေတာင္
တစ္ရာေလာက္ကေန ေရွာင္ရမယ္တဲ့။
အာဏာရွိေသာသတၱ၀ါကေတာ့ သူရွိေနေသာႏိုင္ငံမွာမေနမွရမယ္။
ကၽြန္ေတာ္ဒီလိုပဲေတြးမိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဒီႏိုင္ငံမွာေနေနသေရြ႕
ဆက္လက္ေသာဒုကၡအ၀၀ကိုုမေသမျခင္းခံၾကရေပဦးေတာ့မည္။
အခုလည္းမစားမေသာက္ရ ေၾကြးငါးသိန္းေက်ာ္ဆပ္ရဦးမယ္။
ကၽြန္ေတာ္ 2015 ကိုေၾကာက္တယ္ဗ်ာ။
ေနာက္ထပ္ေတြ႕ၾကံဳရဦးမယ့္ ျပည္သူေတြရဲ႕ အနိ႒ာရံုေတြကို
ကၽြန္ေတာ္ မျမင္ျခင္ေတာ့ဘူး။ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ေသျခင္းႏိုင္ငံနဲ႔
အျခားေသာျပည္ပႏိုင္ငံတစ္ႏုိင္ငံမွာ လူျဖစ္ျခင္ပါတယ္။
တကိုယ္ေကာင္းဆန္တာေတာ့မဟုတ္ဘူးေနာ္ ၊ စိတ္အားေလွ်ာ့နဲ
သြားျခင္းျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
ကၽြန္ေတာ့အေတြးမ်ားကို ဆက္လက္၍ ေတြးၾကည့္ၾကပါလားဟု
တုိက္တြန္းပါတယ္။
သေဗၺသတၱာ မရဏာ
ဒိုးႀကီး

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...